2.04.2013

204. Monday / syrop z pigwy

 naleśniki z twarożkiem i syropem z pigwy, kawa
crepes with cottage cheese and quince syrup, coffee























 Prostota nie zawodzi.

Cóż - jutro szykuje się szybki poranek. Najbliższe trzy dni spędzę u wieki niewidzianej znajomej. Napisałabym, że nie mogę się doczekać, ale... tak, przecież to już jutro!

Jak będzie ze śniadaniami? Ano, zwyczajnie będzie. Nie zamierzam Was opuszczać - ba, może nawet będzie to okazja do zamieszczenia dwóch różnych talerzy lub miseczek? Wątpię jednak, bym mogła być obecna w blogosferze przez resztę dnia. Myślę, że to jest jednak całkowicie zrozumiałe. ;)

A teraz znany pojedynek: ja kontra walizka i potrzeba zapakowania tysiąca niepotrzebnych rzeczy, plus kontra spotkanie, na które też powinnam się niebawem zbierać. Szykuje się ciekawy dzień.

57 komentarzy:

  1. naleśniki wyglądają pysznie :) i syrop z pigwy, który bardzo lubię!
    ha :D znam to - walka z walizką :D udanego spotkania dzisiaj! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. żeby już o 8 rano były naleśniki...o której Ty wstajesz?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mi zegar biologiczny każe :P

      Usuń
    2. mam podobnie, szczytem jest dla mnie pobudka o dziewiątej (ale wylegiwanie się w łóżku to co innego)
      prostota nigdy nie zawodzi :3

      Usuń
  3. Ja również dzień wyjazdowy, ale bez syropu na śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja dzień spędzę w szkole więc po części zazdroszczę Ci tego pakowania walizki. Wolałabym robić to nić gnić w szkole :)
    Moje ulubione naleśniki z twarożkiem..

    OdpowiedzUsuń
  5. moja Mama robi syrop z pigwy - ale ja używam go do herbaty - z tymi naleśnikami to może być fajny pomysł:)
    powodzenia z pakowaniem i udanego wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda na to, że obie miałyśmy "naleśnikowy" pomysł na sniadanie :)
    Smacznego! I udanej wyprawy :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. takie pojedynki są ciężkie ;) ja nigdy się nie mogę zmieścić...

    syrop z pigwy brzmi świetnie, nie próbowałam nigdy! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. delikatne naleśniki:)
    z syropem na pewno smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. syrop z pigwy? czy ma jakiś charakterystyczny posmak?
    dziś u mnie na obiad naleśniki z serem się szykują ^^ ja lubię takie wypchane serem i podsmażane :)
    powodzenia i udanego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to jest dosyć słodki i... cóż, czuć w nim pigwę ;) Myślę, że ten syrop posmakowałby chyba każdemu.
      O mniam, z serem <3 Z jakimkolwiek, są dobre. Robisz na słodko czy może z żółtym?
      Dziękuję :)

      Usuń
    2. muszę go gdzieś dorwać :)
      najczęściej na słodko :)

      Usuń
  10. Baw się dobrze i nie martw się o nas! Na pewno o Tobie nie zapomnimy ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego spotkania! Chętnie bym spróbowała tego syropu.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zrozumiałe, zrozumiałe. ;)
    miłej zabawy :D

    a naleśniory pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. prostoty nigdy dość, a naleśniki uwielbiam, ostatnio mogłabym je jeść co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mm, pyszności :)
    Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybaczamy :P Śniadanie jak zwykle mniam mniam. Ale Ci cienkie te naleśniki wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  16. proste śniadania bywają tymi najlepszymi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje naleśniki zawsze wyglądają bosko. *-* Miłego pakowania zatem. ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Też dziś wcinałam naleśniki :)
    Jedna z najlepszych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Klasyka, a u mnie jak zawsze brak jajek :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez jajek też się da zrobić naleśnniki :)

      Usuń
    2. Ja dziś robiłam bez jajek i wyszły pyszne. ;]

      Usuń
  20. powodzenia w pakowaniu :P
    kusisz tymi naleśnikami ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki syrop musi być pyszny. Takie śniadanie daje kopa na zły tydzień:) udanego!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zjadłabym! :D Musze kiedyś kupić syrop z pigwy. Ciekawa jestem jak smakuje.

    Udanego wyjazdu :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Klasyki zachwycają w prostocie smaku.
    Udanej zabawy i przede wszystkim udanego pakowania się :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Pyszne naleśniki, a ten syrop brzmi cudownie :)
    Udanego spotkania i pakowania! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Syropu z pigwy jeszcze nie próbowałam, musi być pyszny;) a takie naleśniki smakują najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  26. udanego spotkania! :*
    jak smakuję ten syrop ?

    OdpowiedzUsuń
  27. moja babcia pigwę zamyka do słoiczków na zimę i dodaje do herbaty, jest pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  28. apetyczne sniadanko - bardzo w moim stylu:))) pigwowe przysmaki uwielbiam !!!!! udanego wyjazdu :)) pappapap

    OdpowiedzUsuń
  29. nie ma to jak rozpocząć tydzień od pysznych twarożkowo nadzianych naleśniczków -super ;d

    OdpowiedzUsuń
  30. Jutro koniecznie robię jakieś naleśniki bądź omlet! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie naleśniczki !

    nominowałam cię do THE VERSATILE BLOGGER AWARD zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Porywam takiego jednego naleśniczka, przepysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Też mam zawse problemy z walizkami :) Czekam na śniadania i relację! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. lubię ciekawe dni;)
    ostatnio naleśniki królują! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. przyjemności zatem życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. jestem bardzo ciekawa smaku :)
    do tej pory piłam tylko herbatę z pigwą i nalewkę pigwową i muszę przyznać, że były dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pychota takie naleśniki:) (Życzę udanej wyprawy i zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  38. W takim razie życzę miło spędzonego czasu :) Bawcie się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Klasyka najlepsza! Udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  40. nie znam jeszcze żadnej osoby, która wygrałaby z walizką;D
    Z pigwy? Nie słyszałam jeszcze.. ale piłam z mleczy-miałaś okazje?

    OdpowiedzUsuń
  41. BUUUU chce taki syyyrop i naleśniczki z rana jak śmietana... jak ja bym chciała, żeby mi ktoś do wyra podał! A Ty zawsze na nogach ranny ptaszku- szac!

    OdpowiedzUsuń
  42. Jutro ogłoszę strajk kanapkowy i zrobię naleśniki:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny naleśnik. Ja jestem noga w kuchni

    OdpowiedzUsuń
  44. syropu z pigwy nigdy nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o wpisie?
Jeżeli nie posiadasz konta Google, nie bądź anonimowy - podpisz się swoim nickiem lub imieniem.
Dziękuję za każdą pozostawioną opinię.